Maj 2019 – Cztery miasta, troje ekspertów

Home/relacja/2019/Maj 2019 – Cztery miasta, troje ekspertów

Tematy:

1.  Warszawa: Komunikacja z Klientem, czego i jak używać w 2019 r.

2.  Poznań i Katowice: Jak stracić kluczowego Klienta?

3.  Gdańsk: Targety są tylko w twojej głowie, czyli o pokonywaniu granic w życiu, sporcie i biznesie.

 

Maj 2019

W maju na spotkaniach Sales Angels w roli ekspertów w czterech miastach wystąpiło troje prelegentów: Warszawa- Justyna Skorupska, Poznań i Katowice – Joanna Wazowicz, Gdańsk – Marek Wikiera

 

13 maja w Warszawie, Justyna Skorupska, Head of Business Development w e-point SA, mówiła o nowoczesnej komunikacji z Klientem. Uczestnicy mogli się dowiedzieć m.in.:

– Dlaczego Klient ma pokochać pracę z Tobą?

– Wiarygodności w pracy z Klientem, czym faktycznie jest i jak ją zdobyć

– Jak zbierać feedback od Klientów?

 

Justyna Skorupska, to wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Członek Rady ds. Cyfryzacji. Zaangażowana w edukację rynku i tworzenie jego standardów. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Pracuje w zespołach międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej w Ecommerce Europe.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego. Pracowała w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę poprzez wszystkie szczeble zarządzania.

 

W Poznaniu i Katowicach spotkaliśmy się z Joanną Wazowicz.

Temat: Jak stracić kluczowego Klienta?

Joanna mówiła m.in. o

– Dlaczego klienci odchodzą?

– Jak rozpoznać pierwsze objawy kryzysu?

– Czy kryzys może być szansą na dalszą współpracę?

Joanna Wazowicz to zorientowany biznesowo trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym. Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 18 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach, co pozwala jej inaczej patrzeć na wyzwania współczesnych menedżerów.

Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina

 

Na ostatnim spotkaniu, w Gdańsku, gościliśmy Marka Wikierę.

Temat: Targety są tylko w twojej głowie, czyli o pokonywaniu granic w życiu, sporcie i biznesie.

 Na spotkaniu Marek mówił, m.in. o:

– Przełamywaniu własnych granic.

– Jak doświadczenia z przygotowań do zawodów sportowych wykorzystać w sprzedaży.

– Jak radzić sobie z porażkami.

 

Marek Wikiera od ponad 20 lat, z sukcesem tworzy projekty biznesowe. Zasiada w zarządach kliku spółek. Buduje i prowadzi programy rozwojowe dla menedżerów i liderów. Dzieli się swoja wiedzą i doświadczeniem.

Marek, inspiruje i zaraża energią do działania. Motywuje i uczy determinacji. Pomaga ludziom szybciej i łatwiej osiągać to czego pragną – w życiu osobistym, w sporcie, w działalności biznesowej.

W 2014 roku, jako jedna z 47 osób na świecie, ukończył w ciągu jednego roku – 4Deserts (4deserts.com), morderczy cykl 4 ultramaratonów, rozgrywany na 4 największych pustyniach świata – Sahara, Gobi, Atakama i Antarktyda.

Jest współautorem książki “Wielki Pustynny Szlem. Jak przekraczać granice swoich możliwości.”