Spotkanie społeczności Sales Angels w Warszawie

Digitalowa rewolucja w sprzedaży

8 kwietnia 2019, 18:00 – 20:30 (poniedziałek)

W programie:

Na spotkaniu Łukasz poruszy temat: „Digitalowa rewolucja w sprzedaży

Będą to najlepsze praktyki z wdrożenia social Selling w Philips Lighting – case study:

  1. Dowody na to, że proces sprzedaży zmienił się przez ostatnie 3 lata bardziej niż przez ostatnie 23 lata – jak nie przegapić pociągu, który właśnie odjeżdża!
  2. Jak zwiększyliśmy efektywność sprzedawców poprzez social selling: dostępne narzędzia, marka osobista, mikro-momenty.
  3. Od czego rozpocząć budowanie swojej marki osobistej online – „Social Sellingowe PARETO”.
  4. Czego nauczyliśmy się w ciągu 4 lat prowadzenia programu social selling: jak uniknąć najczęstszych błędów, dobre praktyki do wdrożenia od zaraz.
  5. Social Selling jako narzędzie transformacji do „Sprzedawcy 2.0”
  6. Współpraca Sprzedawcy 2.0 z marketingiem – jak można wygenerować 3x więcej zapytań i ROI 75:1 – case study Philips Lighting B2B
  7. Czy social selling sprawdzi się w mojej branży – jak to sprawdzić?

Nasz gość

Łukasz Maroszczyk mówi o sobie jako o „marketerze nawróconym na sprzedaż”. Jest współautorem kursu e-learningowego „Social Selling SWAT”- kompleksowego szkolenia z zakresu Technik Social Selling.

Łukasz to marketer z ponad 12 letnim stażem w takich firmach jak: Procter & Gamble, Bank HSBC, Prudential czy Philips. Laureat konkursów Effie oraz Golden Arrow.

Jako członek zespołu założycielskiego Prudential był odpowiedzialny za przygotowanie i wprowadzenie firmy do Polski w obszarze online.

W Philips Lighting zainicjował transformację cyfrową firmy w regionie CEE. Wprowadził również Social Selling do globalnego krwioobiegu firmy.

Miejsce

RONDO I, piętro 2, sala nr 1

Rondo ONZ 1, Warszawa

Termin

8 kwietnia 2019 (poniedziałek)
18:00-20:30

Rejestracja na spotkanie

8 kwietnia 2019, 18:00-20:30 (poniedziałek)


W przypadku niektórych telefonów, aby kupić bilet kliknij tutaj

Twój pierwszy raz?

A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels – dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.

Relacje z poprzednich spotkań

Osobisty program rozwojowy (luty 2019)

Temat: Osobisty program rozwojowy na 2019 Ekspert: Marcin Grela Pierwsze spotkanie w 2019 roku poprowadził osobiście w roli eksperta Marcin Grela -...

Finał Sales Angels 2018

Jedno jest pewne, nigdy w ciągu jednego dnia nie spotkaliśmy tylu fantastycznych i życzliwych ludzi na tak wysokim...

2 tematy 2 ekspertów (grudzień 2018)

Temat 1: Zmiana branży. Odwaga czy głupota? Ekspert: Artur Urbaniak Temat 2: Marketing internetowy - sprzedaje czy przepala budżety? Ekspert: Robert Piwowarczyk   Na...