Sierpniowe spotkanie w Warszawie: Zapraszamy społeczność z całej Polski!

/Sierpniowe spotkanie w Warszawie: Zapraszamy społeczność z całej Polski!

We wrześniu ekspertem Sales Angels będzie Tomasz Zagdan!

Spotkanie odbędzie się stacjonarnie w Warszawie oraz online.

 

Część z Was na pewno pamięta Tomasza z roli Praktyka podczas Sales Transformation Congress, który organizowaliśmy w czerwcu.

 

Oto proponowane przez Tomasza Zagdana, tematy. Który będzie ostateczny? To Wy wybieracie:

 

Temat nr 1:

Wynagradzanie zespołów handlowych – jak robić to dobrze (tak konkretnie)

Temat nr 2:

Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka

Więcej informacji i bilety TUTAJ!

 

Dokładne opisy:

Temat nr 1:

Wynagradzanie zespołów handlowych – jak robić to dobrze (tak konkretnie)

  • Przeszkoliłem ponad 100 liderów sprzedaży i w zakresie budowania skutecznych systemów wynagradzania zespołów sprzedaży. Dla kilkunastu firm oceniałem lub projektowałem systemy premiowe i prowizyjne.
  • Zamiast rozmawiać o trendach i wyższości motywacji wewnętrznej nad finansową podzielę się z Wami konkretami.
  • Pokażę przykłady mechanizmów wynagradzania zespołów handlowych, które działają. Sprawdzone przez moich klientów lub firmy, które otworzyły mi drzwi do swojej kuchni.
  • W trakcie spotkania ze mną dowiecie się m.in.:
    • Kiedy stosować prowizję, a kiedy premię?
    • Jak ustalić wysokość wynagrodzenia zmiennego handlowca (i dlaczego to ważne)?
    • Jak motywować do pozyskiwania nowych klientów?
    • Jak wspierać współpracę zespołową u handlowców?
    • Jak mobilizować do obrony cen i marż?

Temat nr 2:

Analiza win-loss: jak zwiększać sprzedaż B2B bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka

  • To zaskakujące, ale większość szefów sprzedaży i marketingu nie wie, dlaczego ich firma tak naprawdę wygrywa biznes albo przegrywa z konkurencją. W 60% przypadków ich handlowcy też tego nie wiedzą.
  • Jeśli nie znamy faktów, to zwykle powielamy te same błędne schematy. Efekty takich działań…każdy wie jakie są 😉
  • Jak zrobić to lepiej? Można w metodyczny sposób pytać klientów o powody ich decyzji zakupowych. Analizować twarde fakty i wreszcie wiedzieć, co robić inaczej, aby mieć lepsze wyniki. Do tego służy analiza win-loss (wygrane – przegrane). Firmy B2B, które z niej korzystają zamykają od 15% do 30% więcej sprzedaży bez pozyskiwania dodatkowych leadów do lejka.
  • W trakcie spotkania ze mną dowiecie się m.in.:
    • Na czym dokładnie polega analiza win-loss i w czym może Ci pomoże?
    • Jak pytać klienta o powody decyzji zakupowej, aby Ci odpowiedział?
    • Jak wdrożyć analizę win-loss i mieć konkretne wnioski w ciągu 30 dni?
    • Jak wykorzystać analizę win-loss do wygenerowania większej sprzedaży?

Dajcie nam znać co wybieracie tutaj: https://docs.google.com/forms/d/16mln2egCBoBJK4FgaAEoIPbo-pj50FC4KIhm-gBJjzo

 

———————————————————————————————————————————————————————————-

 

Kim jest nasz gość?

Aktualnie pracuje jako Commercial Operations Leader w Canon Polska B2B

Odpowiada za podnoszenie skuteczności działań sprzedażowych, w tym za systemy wynagrodzeń handlowców.

10 lat doświadczenia w międzynarodowych firmach doradczych (m.in.: Deloitte, OC&C (Strategy Consultants). Oceniał i projektował systemy motywacyjne handlowców dla kilkunastu firm w różnych branżach. Przeszkolił blisko 100 liderów sprzedaży i HR jak oceniać, projektować i wdrażać skuteczne systemy wynagradzania zespołów handlowych.

Obecnie także niezależny konsultant i współzałożyciel dwóch projektów doradczych:

 

Zapraszamy wszystkich ludzi sprzedaży!

A dla tych, którzy u nas jeszcze nie byli krótko wyjaśniamy, że spotykamy się co miesiąc w gronie ludzi ze świata sprzedaży z najlepszymi ekspertami sprzedaży w Polsce. Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie stawać się lepszymi handlowcami i managerami sprzedaży. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

Dobry handlowiec nie tylko świetnie się komunikuje i dobrze zarabia, ale też dba o swój wygląd zewnętrzny. Dlatego oficjalny dress code Sales Angels – dopuszczalny jest tylko strój Business Casual i Smart Casual.

Do zobaczenia!

Zespół Sales Angels

Więcej informacji i bilety TUTAJ!