Najlepsze praktyki zdobywania…(wrzesień 2018)

Home/relacja/2018/Najlepsze praktyki zdobywania…(wrzesień 2018)

Temat: Najlepsze praktyki zdobywania nowych klientów

Wrzesień 2018

Eksperci: Konrad Kowalski, Łukasz Glewicz, Monika Sajnog, Daniel Kajak

We wrześniu na spotkaniu Sales Angels w roli ekspertów wystąpili członkowie społeczności!

Kim są prowadzący?

To doświadczeni handlowcy, którzy wiedzą jak zdobywać skutecznie nowych klientów i chcą dzielić się swoimi sprawdzonymi w praktyce sposobami. Opowiedzieli historie z życia wzięte, co się sprawdza, a co niekoniecznie działa w ich przypadku.

Sylwetki naszych prelegentów.

1. Konrad Kowalski – Key Account Manager, POSperita Sp. z o.o. – produkt: materiały reklamowe POS, branża poligraficzna.

10 lat w sprzedaży

Obrót w latach 2014-2018 – 8,8 mln zł

Top klienci: Sony Playstaion, Wedel, Lotos, KFC, Lego, cdp, Tikkurila Polska, Royal Canin, Aflofarm, GP Battery, Kross, BIC Polska, Stella Pack, New Balance, Barilla Poland

2. Daniel Kajak- Head of Business Development CEE, firma SentiOne, branża IT, produkt: monitoring treści w internecie w modelu SaaS. Firma doceniona przez Deloitte jako jedna z 50 najszybciej rozwijających się spółek w Europie środkowo wschodniej.

TOP Klienci: mBank, PKO, Electrolux, Huawei, Procter&Gamble, LG, Circle K, Itaka, Decathlon.

Ciekawostka: wcześniej Daniel zbudował najlepszy zespół sprzedaży w Netii dla rynku B2C

3. Monika Sajnog – Dyrektor jednego z najlepszych oddziałów korporacyjnych ING Bank Śląski. Realizacja planu dochodowego oddziału w 2017 wyniosła 123%, rok wcześniej 118%. Wzrost portfela kredytowego 2015/2016 o 44%. Średnia realizacji planu sprzedażowego – dochodu 115%. W 2017 nowi klienci wygenerowali 2 mln dochodu! Do tego pasjonatka gór i turystyki rowerowej.

4. Łukasz Glewicz – Sales Manager w firmie Panegara, branża FMCG, wcześniej 8 lat Monini, gdzie wielokrotnie stawał na podium wśród najlepszych handlowców. 15 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów spożywczych. U obecnego pracodawcy w niecały rok pozyskał 40 Klientów takich jak np.: E.Leclerc, Iglomen, Drimpol, ETQA Food Service, Denver Food.

 

O czym była mowa na spotkaniu?

Ciągle poszukujesz nowych pomysłów, które przełożą się na wzrost sprzedaży i przyniosą wymierne korzyści?

Członkowie społeczności Sales Angels – eksperci w swoich branżach podzielą się swoimi, sprawdzonymi sposobami zdobywania nowych klientów.

 

Podczas spotkania uczestnicy poznali:

+ Skuteczne techniki zdobywania nowych klientów w biznesie

+ Historie klientów z różnych branż

+ Metody działania, gdy masz do czynienia z klientami wymagającymi, działasz pod presją,

+ Sprawdzone pomysły, gdy potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania

Zdobyta wiedza przyda się w twojej codziennej pracy. Mamy nadzieje, że zainspiruje Cię do wypróbowania nowych sposobów działania w sprzedaży.