Opór Klienta – przyjaciel czy wróg? (Kwiecień 2017)

Home/relacja/2017/Opór Klienta – przyjaciel czy wróg? (Kwiecień 2017)

Kwietniowe spotkanie poprowadziła Karina Popieluch, twórczyni koncepcji Zarządzania Zmianą 3D – praktyk biznesu i wykładowca MBA. Uczestnicy mogli posłuchać i przedyskutować jakie są jego potencjalne źródła oporu w zmianie oraz poznać techniki prewencyjne i interwencyjne.

Prelegentka podzieliła się z nami wiedzą i doświadczeniem w zakresie:

  • Koncepcji Zarządzania Zmianą 3D
  • Psychospołecznych uwarunkowań powstawania oporu
  • Klasyfikacji typów oporu
  • Technik skutecznie niwelujących opór w zmianie

Gość specjalny Karina Popieluch jest Konsultantką, Wykładowcą Akademickim, Trenerką Biznesu, Coach, Asesorem.

Od 2009 założycielka i właściciela KaiZen HR. W latach 2010-2011 odpowiedzialna była za Performance oraz Talent Management w firmie Kompania Piwowarska S.A, w latach 2011-2014 Associate Partner LEANPASSION.

Kierowała projektami i szkoliła między innymi w takich organizacja jak:

ING Bank, IGLOTEX SA, Grupa PZU, T-Mobile, Grupa Allianz, Geronimo Martins, CAPITAL SERVICE, CEMEX, Kompania Piwowarska S.A., Telekomunikacja Polska, VOLVO Maszyny Budowlane, DPD, Raiffeisen Bank, TREFL S.A, STOCK Polska, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Poczta Polska, ZIBI S.A., Grupa Advertis, DB Schenker, Swedwood, FM Logistic, Polfa Pabianice, Bank Millenium S.A, Willson&Brown S.K.A., GRUPA ADAMED, INDYKPOL S.A., Media Direction, EMPIK S.A, Sygma Banque.

Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny i Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wykłada Lean Management na studiach MBA, jest kierownikiem studiów podyplomowych i wykładowcą na kierunku HR Business Partner, oraz Lean Leader Academy dla sektora usług, wykłada również Performance & Change Management min. na studiach MBA, podyplomowychStrategiczne Zarządzanie Sprzedażą oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Menedżerów Personalnych.

Blisko 15 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich w obszarze zarządzania produkcją oraz sprzedażą w sektorze B2B zdobywała współpracując głównie z klientami z branży FMCG, IT oraz finansów.