Dla nas zawsze

Zapraszamy na dziewiąty odcinek sezonu 2022

17.10.2022 (Katowice)

18.10.2022 (Warszawa + transmisja)

Już  17 października widzimy się w Katowicach,

a 18 października  w Warszawie oraz transmitujemy spotkanie online!

Dziewiąty odcinek sezonu 2022!

Zapraszamy na spotkanie w październiku w Katowicach, w Warszawie oraz przez transmisję online!

Głównym bohaterem dziewiątego odcinka sezonu 2022 jest …

GRZEGORZ BARSZCZ- Przedsiębiorca, praktyk biznesu z ponad 22- letnim doświadczeniem, trener. Tworzył i realizował strategie w obszarach marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, technologicznej, FMCG i agencjach reklamowych. Doświadczenie zdobywał piastując najwyższe stanowiska (dyrektor sprzedaży, dyrektor marketingu, dyrektor HR, Członek Zarządu) w polskich firmach i ich zagranicznych oddziałach.


Kim jest nasz Ekspert?

Ekspert w obszarach: strategia, przywództwo, transformacja i integracja sprzedaży  oraz marketingu, sojusz sprzedaży i marketingu, HR, metodyka Objectives & Key Results.

Jest Absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii.

Realizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce, medycznej i automotive. Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnorodnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe po największe spółki giełdowe takie jak m. in.: Lot, Ministerstwo Cyfryzacji, IBM, Cisco, Tarczyński, Arhelan i wielu innych. Jako trener współtworzył i prowadził programy rozwojowe w ICAN Institute, ponadto współpracował z Ingoo Business, McHayes, SalesOn, Sandler Training.

Wiedza, praktyczne doświadczenie oraz autentyczna pasja – na to mogą liczyć Klienci. 

TEMAT SPOTKANIA

“Jak odkryć przewagi konkurencyjne, dzięki którym podbijesz rynek?

 

Czym są przewagi konkurencyjne? Od ponad 20 lat współpracuję z działami sprzedaży i marketingu. Zaobserwowałem, że pojęcie „przewagi konkurencyjnej” jest wielokrotnie używane niczym karciany Joker. Zastępuje inne sformułowania – jest bezpieczne i łatwe w użyciu. 

W praktyce wiele firm nie buduje przewag konkurencyjnych, a jedynie stara się zastępować je… handlowcami. Czy można wygrać rynkową walkę zastępując fundamentalny element DNA organizacji umiejętnościami i ambicjami działu sprzedaży?

Kiedy ostatnio w swoich organizacjach rozmawialiście o przewagach konkurencyjnych? 

Czy ty sam zastanawiałeś się nad pozornie prostym pytaniem: dlaczego twoi klienci kupują? Poszukując odpowiedzi na to pytanie zapomnij na chwilę o swojej wiedzy, kompetencjach i uroku osobistym 😊.

Jeżeli zdarza Ci się, że:

  • klienci chcą rozmawiać z tobą tylko o cenie,
  • tworzysz oferty, a one pozostają bez odpowiedzi,
  • masz wrażenie, że argumenty, których używasz nie trafiają do klienta,
  • pomimo zrealizowania wszystkich założeń ekspozycyjnych produkty się nie sprzedają,
  • pomimo pierwszego zachwytu klienta nie dochodzi do transakcji,

to warto abyś był na spotkaniu.

Założenia wystąpienia 

Przez wiele lat firmy w Polsce rozwijały się dzięki silnemu popytowi wewnętrznemu i inwestycjom. Nieprzerwanie pojawiały się nowe przestrzenie rynkowe do zagospodarowania. Od jakiegoś czasu funkcjonujemy na nasyconym i wysokokonkurencyjnym rynku. Sytuację komplikuje kryzys, który od 2008 roku pojawia się regularnie w różnych wariantach. Nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość zapowiadała się spokojniej. Co powoduje, że w tych trudnych okolicznościach niektóre firmy czują się jak ryba w wodzie?

Czy w firmach odnoszących sukcesy pojawiają się pomysły typu „skoro nam nie idzie, to niech handlowcy robią więcej”? Czy takie podejście ma sens. 

Na podstawie prowadzonych projektów strategicznych opowiem o tym, jak firmy budują i wykorzystują swoje przewagi konkurencyjne do zwiększania sprzedaży. 

Podczas wystąpienia dowiesz się:

  • Czym są przewagi konkurencyjne.
  • Jak je identyfikować.
  • Jaka jest trwałość przewag konkurencyjnych.
  • jaka jest rola handlowca w pracy z przewagami.
  • Co i do kogo pisać w ofertach.
  • Jak w tym zakresie współpracować z marketingiem.

Dodatkowo otrzymasz narzędzie do oceny przewag konkurencyjnych podczas rozmowy z klientem.

Zupełnie przy okazji będziesz świadkiem obalenia jednego z najstarszych mitów w polskim biznesie, mówiącego że „sprzedawca sprzedaje”. Wyjaśnię dlaczego jest tak powszechny i udowodnię, że jest zupełnie nieprawdziwy. 

Dołącz do spotkania największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce

Czy Grzegorz wystąpi na Wielkim Finale Sales Angels 2022?

Pamiętaj, aby po spotkaniu ocenić  jego wystąpienie!

Spotkanie z Grzegorzem Barszczem

w Katowicach, w Warszawie, bądź online:

Spotkanie stacjonarne w Katowicach
odbywa się od 17:00 pod adresem:

Courtyard by Marriot Katowice City Center,
Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice
Sala Madagaskar 3, 2 piętro

Spotkanie stacjonarne w Warszawie
odbywa się od 18:00 pod adresem:

Varso Place, 1 piętro (Venture Café Warsaw),

ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa

Transmisja online zaczyna się o 18:00
w dniu spotkania w Warszawie.

Link do spotkania wysyłany jest tego samego dnia ok 16:00

Kup bilet jednorazowy

Przyjdź na spotkanie online lub stacjonarnie.

Pakiet Open

Dostęp do wszystkich wydarzeń Sales Angels włącznie z naszymi największymi spotkaniami. Dodatkowo zyskujesz możliwość odtworzenia każdego spotkania na platformie VOD Sales Angels.

Każdy kto zajmuje się sprzedażą niech czuje się zaproszony! – nawet Ci, którzy nie wiedzą, że “wszyscy jesteśmy sprzedawcami” 😉

Sales Angels to największa społeczność ludzi sprzedaży w Polsce, którą łączy wspólna idea #SprzedawanieToPomaganie. Co miesiąc spotykamy się na 2-godzinne spotkania z wybranymi Ekspertami, a 5-ciu najwyżej ocenionych zapraszamy co roku na całodniowy Finał Sales Angels, nazywany prawdziwym Świętem Sprzedaży.

Przerabiamy tematy, dzięki którym możecie po prostu lepiej sprzedawać i pomagać swoim klientom. Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, skala od 1 do 10.

 

Do zobaczenia!

Zespół Sales Angels