Jak planować pracę aby zwiększyć przychody w 2017 roku? (Luty 2017)

Home/relacja/2017/Jak planować pracę aby zwiększyć przychody w 2017 roku? (Luty 2017)

Gościem specjalnym w lutym był Robert Noworolski – przedsiębiorca, doradca oraz trener menadżerów i handlowców, specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów.

Współpracował z ponad 20 branżami; firmami produkcyjnymi i usługowymi różnej wielkości, w tym z korporacjami. Zajmował również stanowisko szefa sprzedaży w ramach usługi interim management, gdzie rozwijał zespoły sprzedażowe i wspomagał handlowców podczas spotkań w osiąganiu zwycięstw. Aktualnie zarządza działem sprzedaży w ramach kontraktu interim management w firmie branży handlu wyrobami hutniczymi.

Realizował projekty m.in. dla Mercedes-Benz, Praktiker, BGŻ BNP Paribas, BASF, Grupa Pracuj.

Podczas spotkania Robert podzielił się z nami m.in.:

1. Metodyką budowania budżetu rocznego, którego prawdopodobieństwo realizacji będzie najwyższe z możliwych.

2. Procesem sprzedaży w rozróżnieniu na:

– Klientów strategicznych

– Klientów obsługiwanych głównie “na żywo”

– Klientów, do których bieżący kontakt realizowany jest głównie zdalnie.

3. Planowaniem pracy na przestrzeni tygodnia, kwartału i roku.

4. Zarządzaniem sobą w czasie.

Spotkanie zostało bardzo pozytywnie ocenione przez uczestników – 8,4 w skali od 0 do 10.