Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym (listopad 2019)

Home/relacja/2019/Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym (listopad 2019)

Temat: Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym

Ekspert: Wojtek Telenga

 

W listopadzie na spotkaniach Sales Angels gościem był Dyrektor Sprzedaży Pulsu Biznesu, Wojciech Telenga.

 

Temat spotkania: “Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym.”

 

Wojtek mówił o:

1. Digitalizacji z punktu widzenia sprzedaży – dlaczego się jej boimy.
2. Czy to początek końca dla roli tradycyjnego “handlowca” – Omnichannel, modele subskrypcyjne.
3. Automatyzacja vs gwiazdy vs zespół – motywacja w dziale sprzedaży, czym to w ogóle jest – czy chcieć to móc wystarczy?
5. Sprzedaż doradcza, challengująca – współczesna generacja sprzedaży bezpośredniej.
4. Intuicja czy dane, a może jednak da się razem?
6. Jak osiągnąłem swój największy sukces w sprzedaży i czego mnie to nauczyło? Wzrost w spadającej branży.
7. Roli managera w procesie zmiany.

 

Kim jest nasz Gość?
Wojtek Telenga jest obecnie Dyrektorem Sprzedaży w Pulsie Biznesu, ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich.

Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą.

Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował nie tylko w różnych branżach, ale też różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital.

Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz w rozumieniu specyfiki modeli subskrypcyjnych.

Do Jego sukcesów zaliczyć można m.in. dwucyfrowy wzrost ilości subskrypcji w obszarze digital (2019 – 2018) w Pulsie Biznesu, a w branży wydawniczej, wzrost wartości pojedynczej transakcji: +7% YtY oraz wzrost ilości członków modelu subskrypcyjnego: + 9% YtY.

Prywatnie łączy cierpliwość modelarską z pasją do pokonywania własnych słabości podczas wyzwań sportowych. Uwielbia pracować z ludźmi, z liczbami i wierzy, że chcieć to MOC!