Relacja z finału Sales Angels 2019

///Relacja z finału Sales Angels 2019

22 stycznia 2020 roku odbył się Finał Sales Angels – najważniejsze wydarzenie dla ludzi sprzedaży w Polsce.

Nie da opisać się słowami tego jak wielką dumę czuliśmy widząc zbierających się uczestników na sali, których znamy z comiesięcznych spotkań i kuluarowych rozmów. Rok 2019 był dla nas naprawdę udany, lecz to dzięki Wam – naszej społeczności! Najlepszej z resztą 🙂

Wystąpili najwyżej ocenieni eksperci w 2019r. przez członków społeczności – praktyków sprzedaży. Największa dawka merytoryki o sprzedaży na m2 – konkretne wskazówki i praktyki sprzedażowe. Najlepiej oceniane wydarzenie dla profesjonalistów sprzedaży

Spotkania Sales Angels mają realny wpływ na budowanie Twoich kompetencji handlowych i podnoszenie Twojej wartości na rynku, a finał jest zaproszeniem do szlifowania na najwyższym poziomie dzięki naszym prelegentom.

Na naszej scenie zaprezentowali się: Tomek Zieliński, Adam Bernacki, Basia Piasek, Jurek Zientkowski i Wojtek Telenga. Wszyscy uzyskali noty powyżej 9 w skali do 10. To rekordowe wyniki w naszej historii.

Jako przedstawiciel społeczności wystąpi wybrany w głosowaniu Michał Balcerzak.

  1. Tomasz Zieliński
    Tomek uzyskał ocenę: 9,80

Prezes Akademii Sprzedaży, praktyk posiadający 23-letnie doświadczenie w sprzedaży.Tomek to przedsiębiorca uwalniający potencjał sprzedażowy swoich klientów, specjalizujący się w podnoszeniu efektywności i optymalizacji procesów sprzedażowych i komunikacyjnych w firmach. Autor wielu projektów wdrażających najwyższe standardy w zespołach pracowniczych i menadżerskich.

Na czerwcowych spotkaniach Sales Angels Tomek wystąpił z tematem: Dlaczego “wiem lepiej” w sprzedaży się nie opłaca?

  1. Adam Bernacki
    Adam uzyskał ocenę: 9,58

Adam Bernacki specjalizuje się w realizacji projektów doradczych i transformacyjnych w obszarach zarządzania sprzedażą doradczą i profesjonalnych zakupów w ICAN Institute. Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply.Członek rady programowej i ekspert stowarzyszenia PSML- Polish Supply Management Leaders, wykładowca ICAN Institute i Akademii Leona Koźmińskiego.

We wrześniu, na spotkaniach dla społeczności Adam omówił temat: “Sprzedaż okiem zakupów, czyli dlaczego kupcy nie chcą negocjować?”

  1. Basia Piasek
    Basia uzyskała ocenę: 9,57

Jest Prezesem Zarządu i współwłaścicielem spółki Evenea. Ponad 10-letnie doświadczenie zdobyła pracując jako manager w Procter & Gamble, RWE, Agros Nova, Orange, Empik, BMW Polska, w sprzedaży, IT, marketingu i finansach. Jest współzałożycielem marek: Wolves Summit, See Bloggers, IncredBots, Festiwal Kobiet Internetu. Buduje silne organizacje nastawione na stałe podnoszenie kompetencji, szybkie skalowanie i produktywność.

Na październikowych spotkaniach Sales Angels Basia wystąpiła z tematem: “Jak połączyć strategię online i offline w procesie pozyskiwania klienta?”

  1. Jerzy Zientkowski
    Jurek uzyskał ocenę: 9,14

Jerzy, w latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Członek prestiżowego BTI Speakers Club.Członek Toastmasters, ACG, ALS, założyciel i mentor pięciu klubów. Pięciokrotny Mistrz Polski w przemówieniach, w 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn.

Mentoruje klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach “podbramkowych”.

Na marcowych spotkaniach Sales Angels Jurek wystąpił z tematem: “Wystąpienia publiczne w pracy handlowca”

  1. Wojtek Telenga
    Wojtek uzyskał ocenę: 9,65

Wojtek ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich w firmach: Bonnier Business Polska – Puls Biznesu, Wolters Kluwer, Hilti. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem (omnichannel-u) oraz w rozumieniu specyfiki modeli subskrypcyjnych. Uwielbia pracować z ludźmi, z liczbami i wierzy, że chcieć to MOC!

Na listopadowych spotkaniach Sales Angels Wojtek wystąpił z tematem: “Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym.”

  1. Michał Balcerzak, przedstawiciel społeczności.
    CO-OWNER LOKALMEDIA, PDF FINANCIAL MENTORING

Teraz czas na kolejne oceny dla prelegentów roku 2020!

JAK WYŁANIAMY FINAŁOWYCH EKSPERTÓW?

Ogólna wartość każdego spotkania jest mierzona przez Wasze oceny, które przyznajecie po każdym spotkaniu, w skali od 1 do 10. Dla każdego miasta obowiązuje oddzielny ranking. Do finału trafią osoby z pierwszych miejsc w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. W praktyce jeden z ekspertów może zająć pierwsze miejsce w każdym z regionów dlatego pod uwagę brani są eksperci z kolejnych miejsc. W finale wystąpi minimum pięciu najwyżej ocenionych ekspertów oraz przedstawiciel społeczności wybrany z wystąpień członków społeczności na ostatnim spotkaniu w grudniu 2019.

Dziękujemy, że byliście! Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu Sales Angels! 🙂