Sprzedaż do korporacji – czym się różni od sprzedaży do firmy małej i średniej (listopad 2020)

Home/relacja/2020/Sprzedaż do korporacji – czym się różni od sprzedaży do firmy małej i średniej (listopad 2020)

Temat spotkania: “Sprzedaż do korporacji – czym się różni od sprzedaży do firmy małej i średniej?”

Ekspert: Marcin Babiak

 

W listopadzie ekspertem był Marcin Babiak – Ekspert przywództwa, zarządzania oraz transformacji kulturowej i cyfrowej, trener-praktyk, mentor i konsultant.

 

Duże i małe firmy różnią się nie tylko wielkością. Inne rozmiary powodują inną strukturę, inne łańcuchy decyzyjne, inny sposób załatwiania spraw – słowem inną kulturę organizacyjną.

▶W swojej prezentacji Marcin Babiak podzieli się ze słuchaczami swoimi spostrzeżeniami na temat różnych kultur organizacyjnych.
▶Omówi różnice między modelem wschodnim a zachodnim oraz specyfikę firm polskich na tym tle.
▶Uczestnicy poznają również wiele nieoczywistych elementów odróżniających duże i małe firmy.

Wszystkie te różnice mają olbrzymie znaczenie przy budowaniu relacji handlowych B2B. Marcin Babiak przedstawi, jak wykorzystać znajomość tej specyfiki do skutecznego sprzedawania. Jedną z istotnych różnic jest np. rola szefa organizacji w procesie decyzyjnym. Dlatego na koniec poświęcimy tej właśnie osobie nieco więcej miejsca.

 

Kim jest Marcin Babiak?

Specjalizuje się w pracy z młodymi liderami, otwartymi na zmiany szefami firm oraz firmami w okresie transformacji. Doświadczony w pracy w złożonych, międzynarodowych, wielokulturowych i wielojęzycznych organizacjach.

Ma za sobą wieloletnią praktykę menedżerską w takich firmach jak Intel, Apple, Dell, Groupon czy Komputronik.

Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm.
Pracuje jako:

  • konsultant
  • trener
  • coach kadry menedżerskiej

Jak sam o sobie mówi: ”

Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie zarządzania firmami sektora MŚP (TCH Components, iSource S.A., Komputronik Biznes), jak i regionalnymi oddziałami dużych korporacji międzynarodowych (Apple, Dell, Groupon). Swoim bogatym doświadczeniem handlowym, od zbudowania sprzedaży komputerów Della na Islandii, premierą pierwszego iPhone w Polsce, po wprowadzanie nowych marek na rynek (iPod, Pentium, Belinea, Alienware), dzielę się ze słuchaczami. Przeprowadziłem ponad pół tysiąca prezentacji, wystąpień publicznych i szkoleń a uczestnicy moich szkoleń odnoszą sukcesy w wielu firmach w całej Europie.
Rekrutacja najbardziej utalentowanych pracowników, a następnie zapewnienie im wartościowych szkoleń, to według mnie fundamenty doskonałego przywództwa.”