Sprzedaż okiem zakupów. Czyli, dlaczego kupcy nie chcą negocjować? (wrzesień 2019)

Home/2019, Bez kategorii, relacja/Sprzedaż okiem zakupów. Czyli, dlaczego kupcy nie chcą negocjować? (wrzesień 2019)

Temat: Sprzedaż okiem zakupów. Czyli, dlaczego kupcy nie chcą negocjować?

Ekspert: Adam Bernacki

 

Gościem wrześniowych spotkań Sales Angels był Adam Bernacki, członek rady programowej i ekspert stowarzyszenia PSML- Polish Supply Management Leaders, wykładowca ICAN Institute (Harvard Business Review) i Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Adam wystąpił z tematem: Sprzedaż okiem zakupów. Czyli, dlaczego kupcy nie chcą negocjować?

 

Na spotkaniach Adam zdradził nam:

– Co robić, aby kupcy chcieli się spotykać ze sprzedawcami?

– Czy kupcy mogą budować relacje i jak sprzedawcy mogą je wzmacniać?

– Jak wywoływać lojalność klientów w relacjach B2B?

– Kiedy cena nie jest najważniejsza?

– Jak być sprzedawcą, o którego względy się zabiega?

 

Kim jest nasz Gość?

 

Adam Bernacki specjalizuje się w realizacji projektów doradczych i transformacyjnych w obszarach zarządzania sprzedażą doradczą i profesjonalnych zakupów w ICAN Institute. Ekonomista, prawnik, absolwent m.in. Michigan State University oraz Chartered Institute of Purchasing and Supply.

Karierę zawodową rozpoczął w firmie Royal Philips gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych w zakładach na terenie CEE. Następnie spędził 3 lata w Chinach, jako Dyrektor Eksportu, sprzedając projekty z obszarów ochrony środowiska oraz pozyskując i rozwijając dostawców z Azji.

Po powrocie do Europy, 5 lat pracował jako Dyrektor Zarządzający firmy doradczej, zajmującej się reorganizacją procesu zakupów, realizując i nadzorując projekty doradcze i optymalizacyjne prowadzone dla wiodących europejskich przedsiębiorstw.Jako uczestnik MasterClass prof. Joe Sandora, ukończył program Executive Development “Master in Advanced Procurement Management” w Michigan State University.