Strategiczne zarządzanie karierą (sierpień 2019)

///Strategiczne zarządzanie karierą (sierpień 2019)

Temat: Strategiczne zarządzanie karierą

Eksperci: Paulina Mazur, Tomasz Rudnik

 

Na sierpniowym spotkaniu Sales Angels wystąpiło dwoje ekspertów: Paulina Mazur, specjalistka employer brandingu i rekrutacji oraz Tomasz Rudnik, trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym.

 

Tematem spotkania było: „Strategiczne zarządzanie karierą”, a Paulina i Tomek mówili między innymi:

– jak określać wartość kompetencji dla pracodawców

– jak sprawić aby ludzie chcieli z Tobą pracować zanim Cię poznają

– jakie znaczenie ma precyzja określania kolejnych kroków kariery

– o obecnych realiach rynku pracy i pracodawców

– o błędach, których trzeba się wystrzegać

– o świadomej budowie marki lidera

 

Kim są nasi Goście:

Paulina Mazur jest strategiem employer brandingu i specjalistką ds. komunikacji. Projektuje doświadczenia kandydatów, organizuje wydarzenia angażujące pracowników. Wzmacnia marki pracodawców oraz marki osobiste liderów i menedżerów. Doradza w obszarze marketingu rekrutacyjnego, aktywności menedżerów na Linkedin, promuje autentyczny employer branding. Organizuje warsztaty, moderuje prace zespołów łącząc pracowników różnych pokoleń, od X, Y (millenialsów) oraz najmłodsze Zetki. Występuje na konferencjach m.in. I love Marketing, Pulsu Biznesu, Linkedin Local.

Wcześniej, przez 14 lat w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, przeszła drogę od praktykantki do członka zarządu. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy łączące młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus).

Współpracowała z blisko 150 pracodawcami, m.in.: AVON, Budimex, Grupa Kapitałowa PGE, Bank Zachodni WBK, PKO Bank Polski, Deloitte, Grupa AXA, PwC, Saint – Gobain, KGHM, LOTTE Wedel, Klimate-KIC, Green Factory, KNAUF Industries, Galderma. Organizowała warsztaty, szkolenia z zakresu podejmowania decyzji, employer brandingu, komunikacji, współpracy w zespole.

Tomasz Rudnik to trener z doświadczeniem headhunterskim i korporacyjnym. Autor szkoleń pomagających kandydatom w zdobyciu nowej pracy.
Doświadczenie korporacyjne zdobywał w Polsce i USA, m.in. w TVN, Idea Centertel (obecnie Orange), Newell Rubbermaid, Citi Handlowy, Pramerica Financial, a doświadczenie headhunterskie w Polsce i w Emiratach Arabskich: w Antal International, Darwin Rhodes oraz KPMG Executive Search & Selection.

W 2012 roku założył Akademię Rekrutacji – projekt uczący kandydatów skuteczności na rynku pracy

„Game changerem”, który daje kandydatom wysoką skuteczność jest oparcie wiedzy szkoleniowej o ekonomię rynku pracy, nauczenie kandydatów jak rozmawiać z pracodawcami językiem finansów.