Wczoraj i dziś wszystkie kierunki szkolą się jednocześnie:
– Sales Management Mastery zdobywa wiedzę od Piotra Stachowiaka na temat tego, jak projektować skuteczne procesy sprzedaży w swojej organizacji oraz jak tymi procesami zarządzać.
– Busines Development Mastery razem z Michałem Balcerzakiem poznaje tajniki układania i przeprowadzania skutecznych spotkań z potencjalnymi klientami oraz jak urzeczywistniać spójne procesy sprzedaży.
– Marketing Management Mastery w piątek z Łukaszem Kosuniakiem dowiedział się co daje, dla kogo jest i jak zarządzać automatyzacją marketingu, a dzisiaj uczy się content marketingu od Igora Bielobradka.
Sale pełne, uczestnicy zadowoleni i chłonni wiedzy. Dla nas to miód na serce. Dziękujemy za te dwa dni! My nie możemy się już doczekać kolejnego spotkania.
PS. Zapisy na najbliższą, jesienną edycję ruszyły – link znajdziecie tutaj.