Nie wchodźmy w 2025 rok na autopilocie, czyli obudźmy nasze biznesy nim zrobi to konkurencja!
Zuza Mikołajczyk
Więcej
Autopilot jako hamulec przyszłego sukcesu.
3 główne zmiany, które wprowadzają świadome i innowacyjne firmy
Dlaczego wyobraźnia może być największą barierą rozwoju?
Aktualne trendy i przykłady innowacji z całego świata, które mogą być impulsem do działania
Odwaga jako klucz do skutecznego przygotowania biznesu na wyzwania nadchodzącego roku.
Wystąpienie Finalistów
3 Lata, 8 Lekcji: Czego Nauczyłem Się jako Konsultant i Przedsiębiorca
Filip Kulikowski
Więcej
Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?
1x1 Ekspert
Temat już wkrótce
Paweł Paluch
Tomasz Zagdan
Więcej
Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?
START
12:00
12:00-13:00
12:00-13:00
Lunch
START
13:00
13:00-14:30
13:00-14:30
Wystąpienia Finalistów cz.2
Wystąpienie Finalistów
Ukryty Skarb - Ile wart jest dobry Account Management?
Magdalena Krawczak
Więcej
Account Management jako źródło pozyskiwania nowego biznesu
Proaktywne podejście do zarządzania istniejącymi klientami
Planowanie strategii rozwoju klientów o największym potencjale
Efektywna komunikacja wewnętrzna i z klientami
Zbieranie informacji zwrotnych od klientów i dostosowywaniu strategii na podstawie tych danych.
Wystąpienie Finalistów
Strach dobry i strach zły – czyli kiedy naprawdę warto się bać
Wojciech Janicki
Więcej
Czego się dowiemy:
o zarządzaniu emocjami w biznesie
o mechanizmie powstawania strachów i obaw
o tym, czego baliśmy się kiedyś niepotrzebnie
o tym, czego i dlaczego wciąż się boimy
o tym, kiedy warto się bać, a kiedy lepiej odpuścić
1x1 Ekspert
Samoorganizacja w sprzedaży. Utopia czy przyszłość.
Grzegorz Klimarczyk
Wojciech Telenga
Więcej
Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?
START
14:30
14:30-15:00
14:30-15:00
Przerwa kawowa
START
15:00
15:00-16:30
15:00-16:30
Wystąpienia Finalistów cz.3
Wystąpienie Finalistów
Podróż lidera: o sztuce pakowania bagażu.
Aga Olszewska
Więcej
Pułapki pakowania: kiedy bagaż staje się zbyt ciężki
Determinacja: kluczowy towarzysz podróży
Frustracja i Satysfakcja: niezbędne przystanki w podróży
Przepakuj bagaż: co robić, gdy zmienia się cel
Co spakować na podróż: fundamenty sukcesu
Wystąpienie Finalistów
Ani za wszelką cenę, ani za darmo. Ile naprawdę kosztuje sukces?
Paweł Dudziak
Więcej
Jak planować mądre porażki?
Kiedy uparcie robić swoje, a kiedy odpuszczać?
Kogo zapraszać na pokład, a kogo pozostawiać w bazie?
Co zrobić ze zwycięstwami, które przeszkadzają w odnoszeniu sukcesów?
Jak dążąc do celu, uchronić się przed krótkowzrocznością?
Dlaczego warto robić dwie rzeczy na raz – eksploatować i eksplorować?
START
16:15
16:15-16:30
16:15-16:30
HR, który rozumie sprzedaż
START
16:30
16:30-16:55
16:30-16:55
Przerwa kawowa
START
16:55
16:55-17:10
16:55-17:10
1x1 Ekspert
„Menedżer zasypany problemami. Jakie narzędzia pomogą Ci odzyskać kontrolę
Wioletta Wojtunik
Szymon Negacz
START
17:10
17:10-18:00
17:10-18:00
Wystąpienia Finalistów i #SprzedawanieToPomaganie w akcji
START
18:30
18:30-22:00
18:30-22:00
Bankiet Integracyjny
Widzisz błąd? Coś uważasz, że warto usprawnić?
Wypełnij formularz.
Prelegent
Paweł Dudziak
HR Director Gourmet Foods Polska
Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.
W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs „HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.
Prelegent
Magdalena Krawczak
Konsultantka SellWise
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.
Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.
Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays „Zielona cebulka”. Karbowane.
Prelegent
Zuzanna Mikołajczyk
CEO Know.How.Match.
Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.
Prelegent
Michał Ratajczak
CEO i współzałożyciel Gridaly
CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.
Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.
Prelegent
Wojciech Wereszko
Twórca i właściciel True Leader
Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.
Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.
Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM.
Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.
Prelegent
Filip Kulikowski
Head of IT Tools w Sellwise
Head of IT Tools w Sellwise.Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.
Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.
Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.
Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu
Innowacje w sprzedaży to nie robota dla samotnych wilków. To gra zespołowa – jeśli chcecie razem wygrywać, musicie razem się uczyć, zmieniać podejście i… razem mierzyć wyżej.
Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.
Zgłoś minimum 5 osób
Nocleg w Hotelu Warszawianka
Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.
Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.
Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.
Prelegent
Wioletta Wojtunik
Commercial Director w Klimas Wkręt-Met
Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.
Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.
Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”
Prelegent
Paweł Paluch
Commercial Director w Hemolens Diagnostics
Paweł jest założycielem RevGen Foundry – platformy wspierającej firmy SaaS i IT w organizowaniu sprzedaży oraz skalowaniu działalności na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, szczególnie w regionach EMEA i Ameryki Północnej. Obecnie pełni rolę Commercial Director w Hemolens Diagnostics, gdzie odpowiada za strategię komercyjną i wprowadzenie na rynek innowacyjnego urządzenia medycznego.
Przed objęciem roli w Hemolens Diagnostics oraz założeniem RevGen Foundry, Paweł zajmował kluczowe stanowiska w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello). Jego szerokie doświadczenie obejmuje zarówno sprzedaż B2B, jak i skalowanie działalności międzynarodowej w dynamicznie rozwijających się sektorach technologicznych.
Pasja do sprzedaży i dzielenia się wiedzą motywuje go do wspierania zespołów w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników. Wspiera klientów w takich obszarach jak CRM, sprzedaż konsultacyjna, strategia wejścia na rynek, automatyzacja procesów oraz rozwój produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i realizacji celów sprzedażowych. Jego misją jest wspieranie specjalistów w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, poprzez tworzenie procesów napędzających rozwój i zwiększających wartość dla klientów.