Agenda

23.01.2025

START

09:00

09:00-10:00

09:00-10:00

Poranny Networking

START

10:00

10:00-10:20

10:00-10:20

Oficjalne rozpoczęcie
Finału Sales Angels

START

10:20

10:20-12:00

10:20-12:00

Wystąpienia Finalistów cz.1

Wystąpienie Finalistów

Nie wchodźmy w 2025 rok na autopilocie, czyli obudźmy nasze biznesy nim zrobi to konkurencja!

Zuza Mikołajczyk

  • Autopilot jako hamulec przyszłego sukcesu.
  • 3 główne zmiany, które wprowadzają świadome i innowacyjne firmy
  • Dlaczego wyobraźnia może być największą barierą rozwoju?
  • Aktualne trendy i przykłady innowacji z całego świata, które mogą być impulsem do działania
  • Odwaga jako klucz do skutecznego przygotowania biznesu na wyzwania nadchodzącego roku.
Wystąpienie Finalistów

3 Lata, 8 Lekcji: Czego Nauczyłem Się jako Konsultant i Przedsiębiorca

Filip Kulikowski

  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?
1x1 Ekspert

Temat już wkrótce

Paweł Paluch

Tomasz Zagdan
  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?

START

12:00

12:00-13:00

12:00-13:00

Lunch

START

13:00

13:00-14:30

13:00-14:30

Wystąpienia Finalistów cz.2

Wystąpienie Finalistów

Ukryty Skarb - Ile wart jest dobry Account Management?

Magdalena Krawczak

  • Account Management jako źródło pozyskiwania nowego biznesu
  • Proaktywne podejście do zarządzania istniejącymi klientami
  • Planowanie strategii rozwoju klientów o największym potencjale
  • Efektywna komunikacja wewnętrzna i z klientami
  • Zbieranie informacji zwrotnych od klientów i dostosowywaniu strategii na podstawie tych danych.
Wystąpienie Finalistów

Strach dobry i strach zły – czyli kiedy naprawdę warto się bać

Wojciech Janicki

Czego się dowiemy:

  • o zarządzaniu emocjami w biznesie
  • o mechanizmie powstawania strachów i obaw
  • o tym, czego baliśmy się kiedyś niepotrzebnie
  • o tym, czego i dlaczego wciąż się boimy
  • o tym, kiedy warto się bać, a kiedy lepiej odpuścić
1x1 Ekspert

Samoorganizacja w sprzedaży. Utopia czy przyszłość.

Grzegorz Klimarczyk

Wojciech Telenga

  • Matematyka. Czy może się mylić, gdy używa jej optymista?
  • Który proces okazuje się najważniejszy w całej organizacji?
  • Motywacja – czy determinacja i dyscyplina?
  • Zespół i jego rozwój, gdzie tu można popełnić błąd?
  • Marketing i leady. Co tu może pójść nie tak?

START

14:30

14:30-15:00

14:30-15:00

Przerwa kawowa

START

15:00

15:00-16:30

15:00-16:30

Wystąpienia Finalistów cz.3

Wystąpienie Finalistów

Podróż lidera: o sztuce pakowania bagażu.

Aga Olszewska

  • Pułapki pakowania: kiedy bagaż staje się zbyt ciężki
  • Determinacja: kluczowy towarzysz podróży
  • Frustracja i Satysfakcja: niezbędne przystanki w podróży
  • Przepakuj bagaż: co robić, gdy zmienia się cel
  • Co spakować na podróż: fundamenty sukcesu
Wystąpienie Finalistów

Ani za wszelką cenę, ani za darmo. Ile naprawdę kosztuje sukces?

Paweł Dudziak

  • Jak planować mądre porażki?
  • Kiedy uparcie robić swoje, a kiedy odpuszczać?
  • Kogo zapraszać na pokład, a kogo pozostawiać w bazie?
  • Co zrobić ze zwycięstwami, które przeszkadzają w odnoszeniu sukcesów?
  • Jak dążąc do celu, uchronić się przed krótkowzrocznością?
  • Dlaczego warto robić dwie rzeczy na raz – eksploatować i eksplorować?

START

16:15

16:15-16:30

16:15-16:30

HR, który rozumie sprzedaż

START

16:30

16:30-16:55

16:30-16:55

Przerwa kawowa

START

16:55

16:55-17:10

16:55-17:10

1x1 Ekspert

„Menedżer zasypany problemami. Jakie narzędzia pomogą Ci odzyskać kontrolę

Wioletta Wojtunik

Szymon Negacz

START

17:10

17:10-18:00

17:10-18:00

Wystąpienia Finalistów i #SprzedawanieToPomaganie w akcji

START

18:30

18:30-22:00

18:30-22:00

Bankiet Integracyjny

Widzisz błąd? Coś uważasz, że warto usprawnić?

Wypełnij formularz.

Imię i nazwisko(wymagane)
Daj nam znać jaki występuje błąd, albo co warto usprawnić.
Maks. rozmiar pliku: 50 MB.

Prelegent

Paweł Dudziak

HR Director Gourmet Foods Polska

Przez ostatnie 20 lat eksploruje różne rejony wciąż tej samej firmy – od marketingu, poprzez szkolenia, administrację aż po HR. Obecnie pełni rolę Dyrektora HR i Administracji w Gourmet Foods. Szeroka perspektywa organizacyjna oraz sprawdzone narzędzia takie jak Extended DISC, FinxS Sales Assessment czy Values Mastering pozwalają mu budować miejsce pracy dobre dla ludzi i efektywne dla biznesu.

W wolnych chwilach występuje, publikuje i bierze udział w ciekawych i wartościowych inicjatywach takich jak Akademia „Smart HR”, czy „Kongres Kadry”. Wraz z innymi członkami Kapituły chce budować mosty porozumienia pomiędzy działami sprzedaży i HR angażując się w Konkurs „HR, który rozumie Sprzedaż”. Wspiera też szkolnictwo społeczne jako Prezes STO.

Prelegent

Magdalena Krawczak

Konsultantka SellWise

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA International Executive Search, Sandler Training i Direct Communication i Jobilla.

Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach (włączając otwieranie oddziałów w Ameryce i Azji). Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Rozwijanie i inspirowanie ludzi to jej prawdziwa pasja. Jest zaangażowana i skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% i potrafi zaangażować innych.

Magda z wykształcenia jest historyczką sztuki, lubi pracować i myśleć nieszablonowo. Zawsze pozytywnie nastawiona, ze szklanką do połowy pełną, co niektórzy uważają za przypadek kwalifikujący się do leczenia zamkniętego.

Przyznaje się otwarcie do swoich uzależnień: kawa, długie rozmowy i chipsy Lays „Zielona cebulka”. Karbowane.

Prelegent

Zuzanna Mikołajczyk

CEO Know.How.Match.

Zuzanna Mikołajczyk to Wizjonerka, Innowatorka i Strateg Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest autorką programu online „Zyskowna Innowacja”, w którym uczy jak projektować i wdrażać innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże. Mentorka w projektach startupowych i studenckich oraz wolontariuszka w Fundacji K.I.D.S. w Klubie Innowatorów Dziecięcych Szpitali.

Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.

Prelegent

Michał Ratajczak

CEO i współzałożyciel Gridaly

CEO i współzałożyciel Gridaly, startupu oferującego kompleksowe oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami.

Jego misją jest promowanie wydarzeń jako narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz budowania relacji. Michał regularnie dzieli się wiedzą na temat skutecznego networkingu, nowych technologii i startupów podczas konferencji oraz w swoim newsletterze.

Prelegent

Wojciech Wereszko

Twórca i właściciel True Leader

Twórca i właściciel True Leader, były oficer Jednostki Wojskowej GROM i Formoza. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze dowodzenia i kierowania zespołami oraz planowania i zarządzania projektami szkoleniowymi.

Wiedzę zdobywał dowodząc Polskim Kontyngentem Wojskowym w Zatoce Perskiej w ramach Międzynarodowych Morskich Sił Kontroli Dostaw (MIO MIF 2000/2001) oraz w trakcie misji ISAF w Afganistanie, planując i organizując proces szkolenia w zakresie bojowego wykorzystania operatorów jednostek specjalnych.

Przez siedem lat kierował wydziałem szkolenia, był komendantem Ośrodka Szkolenia Nurków Wojsk Specjalnych Jednostki Wojskowej GROM. 

Obecne zespół True Leader Business Solutions koncentruje się na obszarach związanych z przywództwem i współpracą, w tym budowaniu efektywnych zespołów projektowych oraz doradztwem w zakresie długofalowych strategii biznesowych, przygotowaniem organizacji do zmiany, procesami rekrutacji i selekcji oraz zarządzaniem ryzykiem w organizacji, w tym wdrożeniem optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania efektywnością, głównie w firmach branż technologicznych, IT oraz FinTech.

Prelegent

Filip Kulikowski

Head of IT Tools w Sellwise

Head of IT Tools w Sellwise. Prowadzący kanał WiseTools na YouTube, twórca szkolenia Machiny B2B 4.0 oraz Angel Inwestor w Let’s Automate. To miłośnik Inbound marketingu, procesowego podejścia do sprzedaży i relacji międzyludzkich.

Od 6 lat związany ściśle z technologiami. Odpowiadał za wdrożenia platformy HubSpot. Co zapoczątkowało jego przygodę z narzędziami i systemami wspierającymi codzienną pracę.

Od 3 lat wspólnie z Szymonem Negaczem buduje zespół ds. wyboru i wdrożeń narzędzi IT dla firm. Są przedstawicielami kilkunastu narzędzi (w tym systemów CRM), które z powodzeniem implementują w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.

Jego doświadczenie pozwala poukładać procesy i połączyć to odpowiednimi narzędziami.

Zarezerwuj niższą cenę dla swojego zespołu

Innowacje w sprzedaży to nie robota dla samotnych wilków. To gra zespołowa – jeśli chcecie razem wygrywać, musicie razem się uczyć, zmieniać podejście i… razem mierzyć wyżej.

Wypełnij formularz i zaplanuj Finał Sales Angels 2024 z zespołem.

Zgłoś minimum 5 osób

Nocleg w Hotelu Warszawianka

Nie organizujemy noclegu. Uczestnicy organizują nocleg we własnym zakresie.

Możliwość rezerwacji: 

Prelegent

Grzegorz Klimarczyk

CEO, Co-founder openNexus

Współzałożyciel i CEO firmy openNexus, z którą jest związany od jej powstania w 2009. Przeszedł inspirującą ewolucję zarządzania: od autokraty do lidera promującego wartości turkusowej organizacji. Przełomowym momentem w jego życiu było przedefiniowanie własnej misji z „osiągnąć sukces” na „osiągnąć dobrostan”.

Wierzy, że droga do tego prowadzi przez odejście od konsumpcjonizmu, wspieranie samoorganizacji i likwidację tradycyjnej hierarchii. W openNexus wprowadza odważne zmiany: firmę bez szefa, sprzedaż bez prowizji oraz zespół motywowany nie „kijem i marchewką”, ale misją, pasją i zaangażowaniem.

Prelegent

Wioletta Wojtunik

Commercial Director w Klimas Wkręt-Met

Dyrektorka sprzedaży, wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi.

Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C. Na swoim koncie ma współpracę z rozpoznawalnymi markami, takimi jak Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo Tech.

Obecnie kontynuuje swoją pracę z marką KLIMAS Wkręt-Met, gdzie z pasją tworzy strategię sprzedaży i rozwija zespoły. Jej dewizą jest cytat: „Wizja bez implementacji to halucynacja.”

Prelegent

Paweł Paluch

Commercial Director w Hemolens Diagnostics

Paweł jest założycielem RevGen Foundry – platformy wspierającej firmy SaaS i IT w organizowaniu sprzedaży oraz skalowaniu działalności na rynkach międzynarodowych. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii sprzedaży oraz budowaniu efektywnych zespołów, szczególnie w regionach EMEA i Ameryki Północnej. Obecnie pełni rolę Commercial Director w Hemolens Diagnostics, gdzie odpowiada za strategię komercyjną i wprowadzenie na rynek innowacyjnego urządzenia medycznego.

Przed objęciem roli w Hemolens Diagnostics oraz założeniem RevGen Foundry, Paweł zajmował kluczowe stanowiska w takich firmach jak Udemy, Livespace oraz Aspire (dawniej Goyello). Jego szerokie doświadczenie obejmuje zarówno sprzedaż B2B, jak i skalowanie działalności międzynarodowej w dynamicznie rozwijających się sektorach technologicznych.

Pasja do sprzedaży i dzielenia się wiedzą motywuje go do wspierania zespołów w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników. Wspiera klientów w takich obszarach jak CRM, sprzedaż konsultacyjna, strategia wejścia na rynek, automatyzacja procesów oraz rozwój produktów. Jako współzałożyciel platformy meddicc.pl, prowadzi szkolenia dla zespołów SaaS, pomagając im w skutecznej ekspansji i realizacji celów sprzedażowych. Jego misją jest wspieranie specjalistów w sprzedawaniu mądrzej i skuteczniej, poprzez tworzenie procesów napędzających rozwój i zwiększających wartość dla klientów.