Temat: Jak wykryć kłamstwo w sprzedaży?
Ekspert: Jadwiga Ford
W sierpniu na spotkaniu społeczności Sales Angels w Warszawie naszym gościem specjalnym była Jadwiga Ford.
Jadwiga Ford to doświadczona menedżer, przedsiębiorca, międzynarodowy certyfikowany coach, psycholog kliniczny i psycholog modyfikacji i kształtowania zachowania (2018), trenerka praktycznych twardych i miękkich umiejętności biznesowych i interpersonalnych, wykładowca akademicki. Jeden z dwóch Polsce autoryzowanych trenerów Paula Ekmana w obszarze oceny wiarygodności i prawdomówności i zaawansowanych kompetencji emocjonalnych.
Posiada ponad 20 letnią praktykę zawodową w marketingu i zarządzaniu na kluczowych stanowiskach zarządczych w korporacjach międzynarodowych, w tym Unilever, Reckitt Benckiser, Johnson & Johnson, Grupa Eurozet (Lagardere Group). Odpowiadała między innymi za zarządzanie biznesem (P+L) oraz rozwojem marek lokalnych oraz międzynarodowych (m.in. Lipton Tea, Kellogg’s, o.b., Calgonit, Calgon, Carefree, Radio ZET) a także projektami R&D na rynku polskim oraz krajów Europy Centralnej i Wschodniej.
Kierowała zespołami menedżerskimi w Polsce oraz międzynarodowymi zespołami projektowymi. Pełniła jedną z głównych ról zarządczych i koordynacyjnych w procesach restrukturyzacji organizacyjnej oraz akwizycji w ramach Grupy Eurozet (Lagardere Group).
W 2009 uzyskała licencję Certified Professional Co-Active Coach (CPCC) w Coach Training Institute (CTI), USA – wiodącej organizacji coachingu koaktywnego. Posiada ponad 1000 godzin doświadczenia z zakresu executive i life coaching, głównie z menedżerami średniego i wysokiego szczebla.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (SGH), wydziału Handlu Zagranicznego (specjalizacja menedżerska i marketingu międzynarodowego) oraz studiów doktoranckich w zakresie nauk o zarządzaniu w SGH. Wykłada zarządzanie międzynarodowe oraz zarządzanie strategiczne w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz coaching i osobowość na USKW.
O czym była mowa na spotkaniu?
Kiedy z prawdomównością Twoich kontrahentów, lub osób, które rekrutujesz związane jest powodzenie Twojego biznesu, chciałbyś umieć efektywnie rozpoznać wszelkie przejawy nieuczciwości.
Podczas spotkania uczestnicy poznali:
- Podstawowe fakty naukowe i potoczne mity dotyczące kłamstwa i jego wykrywania;
- 5 kanałów komunikacji i i ich rola w ocenie prawdomówności w relacji sprzedażowej;
- Zasady rozpoznawania ekspresji/mikroekspresji;
- Podstawy modeli prawdy i kłamstwa;
- Wykrywanie kłamstwa a budowanie skutecznych i trwałych relacji sprzedażowych;
- Test umiejętności rozpoznawania mikroekspresji twarzowych.
- Zdobyte umiejętności przydadzą się się niemal w każdej sytuacji (biznesowej czy dnia codziennego), w której wchodzisz w kontakt z innymi ludźmi.
Ufamy, że zdobyte umiejętności przydadzą się się niemal w każdej sytuacji (biznesowej czy dnia codziennego), w której wchodzimy w kontakt z innymi ludźmi.