Temat: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki LinkedIn?
Ekspert: Piotr Mroziński
Prosto z Dublina na kwietniowe spotkanie społeczności Sales Angels przyjechał Piotr Mroziński – ekspert Linkedin Sales Solutions na Europę Środkową Wschodnią i kraje Skandynawskie.
Piotr to Ewangelista Linkedin z szerokim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem społecznościowym i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. W Linkedin odpowiedzialny jest za ekspansję Linkedin Sales Solutions w CEE. Piotr ukończył studia MBA z ukierunkowaniem na biznes międzynarodowy oraz MSc z zarządzanie nowymi technologiami i innowacją na GCD oraz Smurfit Business School.
Social Selling
Świat się zmienia, a w sprzedaży B2B dalej używamy tych samych “sprawdzonych” kanałów dotarcia i utrzymania relacji z klientami. Social Selling dla wielu liderów sprzedaży i marketingu ciągle jest obcym tematem, a główne metryki wykorzystania kanałów społecznościowych ograniczają się do liczenia lajków i liczby obserwujących. “Social” jest zbyt ważny, żeby pozostawić go tylko dla marketingu, a po RODO-rewolucji będzie jedną z niewielu opcji na pozyskanie leadów.
Podczas spotkania Sales Angels z Piotrem uczestnicy dowiedzieli się m.in. co kryje się za pojęciem “social selling” i jakie narzędzia do zwiększania sprzedaży ma Linkedin, który jest o wiele bardziej zaawansowany niż większość handlowców myśli. Spojrzeliśmy też na cztery podstawowe filary sprzedaży opartej o platformę Linkedin. Usłyszeliśmy też o tym jakich funkcjonalności można się spodziewać w najbliższym czasie oraz mieliśmy okazję zadać wszystkie nurtujące pytania.