Zapraszamy Was na spotkanie społeczności w sierpniu, można już się zapisywać online i offline 🙂
Naszym gościem będzie….
Łukasz Kosuniak – Praktyk marketingu B2B.
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska. Autor i współautor książek, m.in. “To jest social selling”, i kursów, m.in. “Podstawy Strategii Marketingu B2B” czy #SocialSellingMaster”.


- Być może wynika to z faktu że klienci biznesowi są w połowie procesu zakupu, kiedy dochodzi do spotkania z handlowcem.
- Z drugiej strony klienci, którzy unikali handlowców o wiele częściej żałują decyzji zakupowej.
- Można powiedzieć, że klienci potrzebują handlowców, tylko o tym nie wiedzą.
Okazuje się ,że aby umiejętnie łączyć działania marketingowe i sprzedażowe, handlowcy powinni lepiej rozumieć marketing a marketerzy poznać realia sprzedaży.
Dlatego podczas wystąpienia poznasz 10 praktycznych zasad marketingu B2B, które bezpośrednio wpływają na produktywność handlowców.
Dowiesz się między innymi:
- Z jakimi typami handlowców klienci chcą mieć do czynienia, a jakich za wszelką cenę unikają
- Czego handlowcy powinni oczekiwać od marketerów a czego marketerzy od sprzedawców
- Dlaczego social selling bez treści zazwyczaj nie działa?
- Jak uwolnić 30% swojego czasu we współpracy z marketingiem
- Czy handlowcy powinni oddawać leady marketingowi? – to nie błąd, wiem, że zazwyczaj jest odwrotnie
Kim jest nasz gość:
ŁUKASZ KOSUNIAK – Praktyk marketingu B2B.
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów.
Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej m.in. “Marketer+”, “Nowej Sprzedaży”, “MIT Sloan Management Review Polska”.
Jest autorem i współautorem książek: “To jest social selling”, “ABC Marketingu B2B”, “B2B Marketing Essentials”, “B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów “Podstawy Strategii Marketingu B2B” “#SocialSellingMaster” I “Marketing automation krok po kroku”.
Dołącz tutaj: https://salesangels.pl/sierpien-2021/