prelegenci

Home/prelegenci

więcej o prelegentach

Rafał Mazur

Jedna z najbardziej kontrowersyjnych i tajemniczych osobowości szeroko rozumianej branży rozwoju osobistego.

Od 2011 roku prowadzi blog i podcast o tematyce zwiększania skuteczności ZenJaskiniowca.pl. Słynie z mocnych poglądów i dobitnego języka. Specjalizuje się w usuwaniu strachu i konfuzji. Wynikami jego pracy zachwycał się między innymi jeden z najbogatszych Polaków, Robert GRYN.

Współpracował z firmami takimi jak RICOH, Znany Lekarz czy Aviva, jednak obecnie skupia się głównie na nielicznej i oddanej grupie indywidualnych klientów, do których zaliczają się prezesi spółek giełdowych, przedsiębiorcy, traderzy czy 4-krotny mistrz Polski w boksie oraz inni sportowcy czy ludzi biznesu o których nie może rozmawiać…

Ania Jakubowski

Prezes Life Institute – wcześniej  General Manager Avon, General Manager Coca-Cola.

Menedżer z międzynarodowym i wieloletnim doświadczeniem. Ekspert przywództwa i strategicznego zarządzania. Międzynarodowy Keynote Speaker. Absolwentka Wilfrid Laurier University, Waterloo, Ontario, Canada. Członek Rady Nadzorczej Banku Millennium SA oraz wiceprezes Polsko-Kanadyjskiej Izby Handlowej. Zasiada w zarządzie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska, radzie dyrektorów American Chamber of Commerce.

Szymon Negacz

Wiodący konsultant i trener sprzedaży.

Właściciel SellWise – firmy, która poprzez doradztwo i szkolenia pomaga w sprzedaży oraz marketingu B2B. Razem ze swoim zespołem, pomógł dotąd ponad 150 przedsiębiorstwom zwiększyć wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania. Pasjonat agile i procesowego podejścia.

Wcześniej prowadził kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do 50 krajów na całym świecie, łącznie generując ponad 700 milionów złotych sprzedaży.

Tristan Tresar

Menedżer i zawodowy sprzedawca.

z 25– letnim doświadczeniem w sprzedaży i w zarządzaniu nią. Przez 15 lat pracował w firmie Microsoft, gdzie przez 6 lat piastował stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania konsumenckimi kategoriami produktów.

Interim menedżer, który od 6 lat prowadzi interimowe projekty w oparciu o dwie autorskie metody „algorytmiaSprzedaży” i „algorytmiaZarządzania”. Podstawą prowadzonych działań są dwa algorytmy 3.12.48 i 1.4.16, które polegają na dekompozycji obszarów operacyjnych (kompetencji) i doskonaleniu pojedynczych zachowań. Podczas projektów i w pracy menedżera (interim) wykorzystuje naukowe metody, poprzez, które wprowadza skuteczne zmiany, które zwiększają efektywność zespołów oraz konkurencyjność firm.

Tomasz Zagdan

 Commercial Operations Leader w Canon Polska

Odpowiada za podnoszenie skuteczności działań sprzedażowych, w tym za systemy wynagrodzeń handlowców.

Tomasz ma 10 lat doświadczenia w międzynarodowych firmach doradczych (m.in.: Deloitte, OC&C (Strategy Consultants). Oceniał i projektował systemy motywacyjne handlowców dla kilkunastu firm w różnych branżach. Przeszkolił blisko 100 liderów sprzedaży i HR jak oceniać, projektować i wdrażać skuteczne systemy wynagradzania zespołów handlowych.Obecnie pracuje także jako niezależny konsultant i współzałożyciel dwóch projektów doradczych: wynagradzaniehandlowcow.pl win-loss.pl

Alek Cierniewski

Alek Cierniewski

CEO Semcore – agencji SXO (SEO + UX) 

Jego słowo klucz to sprzedaż. Jak sam to określa: „U Klientów zwiększam ją poprzez efektywne kampanie marketingowe, oparte na wyszukiwarce Google. Uczę też sprzedawać, budując jeden z topowych działów handlowych w branży bazujący na silnej kulturze organizacyjnej. Wierzę w model Challenger Sales oraz procesowe, ale nie sztampowe podejście do sprzedaży B2B.”