“Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?”

Home/Aktualności/“Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?”

Rozwijasz kompetencje swoich ludzi, masz może nawet Customer Experience Managera i wciąż w firmie nic się nie polepsza?

Przyjdź na spotkanie 11 lipca i posłuchaj Janusza Kamieńskiego!
Temat, jaki przygotował brzmi: “Strategia CX, czyli dlaczego należy przestać działać pro-kliencko i co w zamian?”

Podczas wystąpienia poznasz:
– Nową epokę ekonomiczną Experience Economy – „ekonomię doznań”
– Dowiesz się, jak wygrywać na rynku w czasach “ekonomii doznań”
– Dowiesz się czym jest strategia CX
– Dowiesz się, jak dowieźć sukces myśląc i działając niestandardowo
– i jeszcze więcej!

Janusz jest prezesem zarządu, konsultantem, trenerem, coachem w StrategyAndResults, wykładowcą tematów: Strategia CX i Procesy nastawione na klientów na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku.

Pomaga zwiększać rentowność firm, działów, lub projektów nawet w ciągu kwartału i to w najbardziej konkurencyjnych branżach. Również w przypadkach, w których wcześniej zawiodły takie działania jak: agresywny marketing i redukcja cen, programy motywowania i zwiększania innowacyjności pracowników, szkolenia z przywództwa i efektywności zawodowej.

Bilety dostępne tutaj: salesangels.pl/lipiec/. Będziesz?